محل لوگو

راهنمای خرید کت و شلوار زنانه


راحتی، مهم ترین فاکتور برای خرید کت و شلوار مجلسی زنانه

همان قدر که باید به اندازه بودن کت و شلوار مجلسی یا مانتو کتی روی بدنتان اهمیت بدهید به راحتی آن هم باید توجه کنید. قرار است این کت و شلوار زنانه، روی تن شما نشسته و در مهمانی با آن راحت باشید. اگر غیر این باشد مسلما اعتماد به نفستان را از دست خواهید داد و این کت روی تن شما غیرحرفه ای نشان داده خواهد شد.

شلوار نباید آنقدر تنگ باشد که موجب کشیده شدن حین نشستن شما شود. برای شلوار پیشنهاد ما این است که یک سایز بزرگتر از کمرتان انتخاب کنید یا آنقدر بزرگ باشد که ۲ انگشت شما را بین پوست و کمر شلوار بتوان قرار داد. این کار به بلوز شما اجازه راحت تر قرار گرفتن در شلوار را نيز می دهد و همچنین خود شما هم به هنگام استفاده از این شلوار راحت خواهید بود. کت شما باید اندازه باشد ولی تنگ نباشد.

آستین های آن باید تا زیر مچ شما باشند ولی تا زیر انگشت شست شما نرسند. همچنین حین پوشیده شدن کت وقتی آرنج خود را خم می کنید نباید احساس ناراحتی یا پیچیده شدن جسمی سخت به دور بازویتان را داشته باشید

سایرمقالات... .مانتو مجلسی بلند

رنگ، یک انتخاب مهم برای بانوان

در انتخاب رنگ باید خوش سلیقگی و ریز بینی دو چندانی را بکار گیرید. بانوان اغلب در انتخاب رنگ لباس‌ های خود حساس هستند، در واقع تمامی انتخاب‌ های آنها بر نوع طیف رنگی است که در کمد خود از آن بهره می‌برند. همچنین در این میان باید توجه داشته باشید کت ‌و شلوار زنانه، از نظر رنگ، گستردگی بسیاری نسبت به دیگر لباس‌ ها ندارد اما با این حال به عنوان یکی از اصلی‌ ترین پوشش‌ های زنانه عنوان می‌ شود.

اگر می‌ خواهید کت و شلوار زنانه خود را با دیگر لباس های دیگر که بر تن دارید ست کنید، به دنبال رنگ‌ های خنثی مثل مشکی، خاکستری و یا طوسی بگردید. انواع کت و شلوار‌ زنانه دارای رنگ های متنوعی هستند ولی رنگ های خنثی مثل : مشکی، طوسی، خاکستری و… یکی از بهترین انتخاب ها می‌ تواند باشد برای آن دسته از خانم هایی که قصد دارند کت و شلوار را با سایر لباس ها و به همراه دیگر الزامات با یکدیگر ست کنند. لذا به دنبال یک کت و شلوار زنانه تک رنگ بگردید.

اگر کت و شلوار شما تک رنگ نیست و یا حتی الگویی هم روی خودش دارد این الگو باید آنقدر ریز باشد که از دور کت شما شبیه به کت تک رنگ دیده شود. حال فرض کنیم که شما کت های طرح دار راه راه انتخاب کرده‌اید، مشکلی ندارد ولی باید خیلی دقت کنید. به درز های کت نگاه کنید. راه راه های روی کت باید در هر دو طرف درز ها به هم هماهنگ باشند.

منبع: بهترین مزون مانتو در تهران

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 3

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما