محل لوگو

با ویژگی های مانتو مجلسی آشنا شوید!


مانتو پوشش اصلی زنان ایرانی است و به همین دلیل در انتخاب یک مانتوی مناسب بایستی دقت کافی داشت به خصوص در مورد مانتو های مجلسی و که قیمت بالایی دارند.

شما در مجالس مهم مانند عقد یا عروسی یا حتی هنگام عذارای‌های رسمی بهتر است از این نوع مانتوها استفاده کنید و به طور ویژه و خاص در جمع نزدیکانتان بدرخشید.

مانتو مجلسی شیک نسبت به مانتو های معمول (یعنی مانتو های کژوال و یا رسمی) دارای قیمت بالاتری هستند و گاها قیمت آنها از یک دست لباس مجلسی هم بالاتر می رود ، زیرا این مانتو ها برای داشتن جلوه ای خاص و متفاوت، معمولا هنر دست روی آنها اجرا شده است، ظریف کاری هایی چون نظیر مروارید دوزی، گلدوزی، تکه دوزی و گیپوردوزی.

معمولا مانتو های مجلسی را کمتر در مغازه ها و بازار پیدا می کنید و بیشتر توسط مزون ها بصورت سفارشی برای مشتریان دوخته می شوند. نمونه ای از این مانتو های مزونی را در فرش قرمز جشنواره ها و یا اکران فیلم های سینمایی دیده ایم که به لحاظ جذابیت ظاهری و قیمت دست کمی از یک لباس شب را نداشته اند.

سایرمقالات... کت و شلوار دخترانه

چه برای مانتو و چه لباس های دیگر این یک قاعده کلی است که پوشش خود را بایستی بر حسب موقعیت مکانی و زمانی انتخاب کرد. برای یک مهمانی و مراسم شب رسمی پوشیدن یک مانتو معمولی اصلا مناسب نیست و سعی کنید از قبل یک مانتو مجلسی برای خود تهیه کرده باشید.

مانتو مجلسی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مدهای روز طراحی و دوخته می شوند. پس همان دقتی که برای انتخاب لباس شب خود دارید بایستی در مورد مانتو مجلسی نیز همان نکات را رعایت کنید. انتخاب مانتو مجلسی بستگی به قد و اندازه و استایل اندام شما دارد و هنگام خرید مانتو نباید اندام، قد و ظاهرتان را نادیده بگیرید.

نکات کلیدی برای انتخاب مدل مانتو مجلسی بلند

قبل از اینکه برای خرید مانتو به بازار بروید یا برای خرید پارچه و انتخاب مدل مانتو برای دوخت اقدام کنید باید به نکات مهمی که در ادامه اشاره می‌کنیم دقت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه و بهترین مدل مانتو را به دست بیاورید.

نکته اول : اینکه بدون تعارف نسبت به سایز و قد خود شناخت کافی داشته باشید و ویژگی‌های اندامی خود را کامل در نظر بگیرید. مسلما یک خانم قد‌ بلند و لاغر یا یک خانم کوتاه قد و کمی چاق یا خانمی که بازوهای نسبتا بزرگی دارد نمی‌توانند از یک مدل و از یک سایز مانتو استفاده کنند.

نکته دوم : پارچه مناسب برای فرم‌های مختلف بدن متفاوت است. بهترین توصیه‌ای که می‌توانیم به شما بکنیم این است که حداقل یکبار در هر دوره زندگی‌تان از مشورت یک طراح لباس و یا یک خیاط کاربلد برای انتخاب مدل و نوع پارچه بهره ببرید.

منبع: بهترین مزون لباس مجلسی در تهران

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 7

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما