محل لوگو

میزان اثرگذاری و فواید تزریق بوتاکس پیشانی


شاید تصور کنید بوتاکس تنها تکنیکی زیبایی است که باعث جوان‌تر شدن شما می‌شود، اما این تزریق کاربرد درمانی نیز دارد. به ‌عنوان‌ مثال با تزریق بوتاکس پیشانی قادر هستید برخی از سردردهای عذاب‌آور خود را درمان کنید. با این حساب بوتاکس نوعی تزریق درمانی، بهداشتی و آرایشی است که چین ‌و چروک‌های پیشانی و برخی از بیماری‌ها را از بین می‌برد.

این روش خارق‌العاده خطوط افقی و عمودی روی پیشانی و بین ابروها را رفع می‌کند. با توجه‌ به شرایط شما اغلب برای رفع خطوط افقی پیشانی بین ۱۵ الی ۳۰ واحد بوتاکس توسط متخصصان مربوطه به پیشانی تزریق می‌شود. ناگفته نماند در برخی از انواع خطوط پیشانی، دوز موردنیاز برای تزریق در پیشانی مردان کمی بیشتر و متفاوت‌تر از خانم‌هاست.

سایر مقالات زیبایی .... قیمت کاشت ابرو

هزینه بوتاکس پیشانی

در این روش ماده فعالی به نام سم بوتولینوم نوع A به پیشانی و بین ابروهای شما تزریق می‌شود که این روش درمانی برای صاف کردن خطوط افقی، عمودی و همچنین چین‌وچروک‌های ریز به شمار می‌رود. درواقع در این روش درمانی عضلات پیشانی شل می‌شوند و چین‌وچروک‌ها از بین می‌روند. ناگفته نماند هرچند این روش قادر به رفع چین‌وچروک‌هاست، اما تزریق بیش از حد این ماده توسط افراد غیرمتخصص می‌تواند باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادگی پلک‌ها و ایجاد ناهمواری در ابروها شود؛ بنابراین برای انجام بوتاکس بهترین متخصصان پوست و زیبایی را انتخاب کنید. هزینه ی تزریق کردن بوتاکس نیز به عوامل مختلفی چون برند بوتاکس بستگی دارد

کاندید مناسب تزریق بوتاکس پیشانی

تمامی افرادی که سلامت کامل جسمی دارند و هیچ‌گونه سابقه بیماری عصبی – عضلانی مانند ام اس و میاستنی گراویس در آن‌ها دیده نمی‌شود، قادر به انجام بوتاکس هستند. همچنین متقاضیان نباید در دوران بارداری و شیردهی باشند و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. به ‌طور کلی افرادی که در گروه‌های زیر قرار دارند بهتر است بوتاکس انجام ندهند:

  • افرادی که داری ضعف عضلانی در ماهیچه‌های پیشانی خود هستند؛
  • افرادی که افتادگی پلک دارند؛
  • اشخاصی که زخم‌های عمیقی در پیشانی خود دارند؛
  • متقاضیانی که پوست صورتشان بسیار ضخیم است؛
  • افرادی که تقارن مناسبی در صورتشان ندارند؛
  • اشخاصی که در پیشانی خود دچار عارضه‌های پوستی هستند.

منبع: بهترین مجله اینترنتی خدمات زیبایی

  انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما