محل لوگو

تفاوت بوتاکس با لیفت پیشانی


عمل لیفت و تزریق بوتاکس به پیشانی از چند لحاظ با هم تفاوت دارند که مهمترین آن میزان تهاجمی بودن آن‌هاست. میزان ماندگاری بوتاکس و لیفت کاملا باهم فرق داشته و نتایج عمل لیفت بیشتر باقی می‌ماند. انتخاب این دو روش بستگی به اهداف بیمار دارد، اما بهتر است برای انتخاب روش صحیح به پزشک مراجعه کرده و از او کمک بخواهیم.

سایرمقالات... قیمت کاشت ابرو

موارد کاربرد لیفت صورت

لیفت صورت جزو روش‌های جراحی زیبایی تهاجمی بوده که پزشک با کشیدن پوست صورت، پوست‌های اضافی آن را حذف و چین و چروک یا افتادگی آن را از بین می‌برد. طبق مشاهدات، لیفت صورت در مقایسه با تزریق ژل و بوتاکس، نتایج بهتری داشته و ماندگاری آن بسیار بیشتر از آن‌ها است؛ به گونه‌ای که حدود ۱۰ سال ماندگاری دارد. اما، بهتر است از روش‌های دائمی تا مشخص شدن تصمیم نهایی استفاده نکرد، چرا که در صورت پشیمانی امکان اصلاح و بازگرداندن صورت به حالت اولیه وجود نخواهد داشت.

با عمل لیف می‌توان چین و چروک‌های عمیق پوست را کاملا از بین برد، این در حالی است که امکان اصلاح چنین خطوط عمیقی از طریق تزریق بوتاکس پیشانی ، بوتاکس لب و غیره میسر نیست. البته، ناگفته نماند که عمل لیفت تحت بیهوشی انجام شده و معمولا ریسک بالایی دارد. از آنجایی که لیفت صورت جزو عمل‌های تهاجمی محسوب می‌شود نیاز به دوره نقاهت بیشتری داشته و در مواقعی ۳ هفته طول می‌کشد.

موارد کاربرد بوتاکس

در مقابل، عمل بوتاکس پیشانی، بوتاکس لب و غیره جزو روش‌های کم‌تهاجمی بوده و از طریق آن ماهیچه‌های صورت شل می‌شوند. برخلاف عمل لیفت، بوتاکس به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. این عمل بسیار سریع انجام می‌شود و بیمار تنها ۱۰ الی ۱۵ دقیقه تحت عمل قرار می‌گیرد. از این رو، نیازی به دوره نقاهت نداشته و پس از عمل می‌توان به راحتی به کارهای روزمره پرداخت. نتایج بوتاکس پس از چند ماه به طور کامل از بین می‌روند و در صورت پشیمانی از نتایج آن کافیست مدتی صبر کرد تا آثار آن محو شوند.

درست است که نتایج عمل بوتاکس پیشانی و سایر ناحیه‌های صورت موقتی هستند، اما برای کسب نتایج بهتر و دائمی باید از سایر روش‌های زیبایی نیز استفاده کرد. توجه داشته باشید که برخلاف لیفتینگ، عمل بوتاکس نمی‌تواند افتادگی‌های پوست را برطرف کند و نباید برای اینکار استفاده شود. متاسفانه، برخی از کلینیک‌های نامعتبر با وعده‌های دروغ خود این روش درمانی را برای از بین بردن افتادگی صورت به افراد پیشنهاد کرده و سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازند.

منبع: مجله fillerbini

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما