محل لوگو

روش های مختلف کاشت ابرو چیست؟


کاشت ابرو هم فرایندی شبیه به کاشت مو دارد که برای بازیابی ظاهر ابروهایتان استفاده می شود. در کاشت ابرو، از موهای گرفته شده فرق سر برای پر کردن ظاهر ابرو استفاده می شود. دو روش برای کاشت ابرو و دستیابی به نتیجه دلخواهتان وجود دارد:

سایرمقالات... فیلر بینی استخوانی

استخراج واحد فولیکولی (FUE): در این روش، هر مو به وسیله روش پانچ یا به کمک دستگاه، از محل اهدا برداشت و به ابروی بیمار پیوند زده می‌شود. از مزایای این روش می توان به کمتر شدن احتمال باقی ماندن جای زخم خطی و دوره ریکاوری راحت تر اشاره کرد، با اینحال مدت زمان طولانی تر کندن مو و موهای کوتاه تر می تواند بر کیفیت پیوند تاثیر بگذارد.

پیوند واحد فولیکولی (FUT): بخشی از مو (معمولا از پشت سر) بریده و فولیکل مویی برای ایجاد شکل جدید ابرو، در نقاط مد نظر کاشته می‌شود. فرایند بریدن در مقایسه با روش FUE سریعتر، و موهای برداشت شده نیز طولانی تر است و در فرایند کاشت به پزشک کمک می‌کند (طول بیشتر، امکان مشاهده موج مو را به پزشک می‌دهد). با اینحال برش ایجاد شده، منجر به ایجاد یک جای زخم خطی و دوره ریکاوری طولانی تر می‌شود. تصمیم بین انتخاب روش FUT یا روش FUE به نظر بیمار و انتظاراتش بستگی دارد.

سایرمقالات... تزریق بوتاکس

تفاوت بین روش FUE و FUT در کاشت ابرو چیست؟

تفاوت اصلی بین این دو روش، در نحوه استخراج مو است. در کاشت ابرو به روش FUT، یک نوار مویی از پشت سر برداشته می‌شود که منجر به جای زخم خطی می‌شود، در حالیکه استخراج و پیوند واحد فولیکولی در کاشت ابرو به روش FUE، جای زخم های بسیار کوچکی را ایجاد می‌کند که شبیه به نقاط بسیار ریز است. زمان مورد نیاز برای کاشت ابرو به روش FUT از روش FUE کمتر خواهد بود، که البته این موضوع به بیمار و مقدار موی مورد نیاز برای پیوند بستگی خواهد داشت.

سایرمقالات... هزینه کاشت ابرو

کدام روش کاشت ابرو برای شما مناسب تر است؟

انتخاب از بین دو روش کاشت ابروی FUT یا FUE به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در جلسه مشاوره، درباره اش بحث خواهد شد. روش کاشت ابروی FUT بیشتر به درد کسانی می خورد که با کاهش شدید موی ابرو مواجه باشند و به گرافت زیادی نیاز داشته باشند. در این روش معمولا فولیکل های مویی بیشتری برای پیوند فراهم می شوند.

سمت مقابل ماجرا هم روش پیوند FUE است که برای بیمارانی که پیوند اندکی نیاز دارند و می خواهند بعد از یک دوره ریکاوری کوتاه به ادامه کارهایشان برسند، روش مناسب تری محسوب می‌شود. کم تهاجمی تر بودن روش پیوند FUE باعث شده که دوره ریکاوری این روش نیز در مقایسه با روش FUT سریعتر باشد.

سایرمقالات... هزینه کاشت ابرو

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما