محل لوگو

کدام یک از انواع عمل لاغری بهتر است؟


امروزه افراد زیادی به سمت عمل لاغری روی آورده‌اند. به نظر می‌رسد راز داشتن یک بدن تراشیده و خوش استایل رژیم غذایی سالم، تمرین‌های مقاومتی، کاردیو و خواب شبانه خوب است. اما حقیقت این است که ژنتیک بیشترین تأثیر را در این مسئله دارد. حتی اگر شما همه چیز را درست انجام دهید، باز هم ممکن است استایل مورد نظرتان را نداشته باشید.

در حال حاضر می‌توانید از انواع عمل لاغری مثل بای پس معده یا بادی اسکالپ برای کاهش چربی و افزایش عضله در برخی نقاط بدن مثل شکم و چربی‌های دور پهلو که از لاغر کردن آنها ناامید شده‌اید، استفاده کنید. اگر به انجام این عمل‌ها فکر می‌کنید، با بهترین جراحان پلاستیک و متخصص گوارش مشورت کنید.

انواع عمل لاغری چیست و چگونه انجام می شود؟

انواع مختلفی از جراحی کاهش وزن وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل بای پس معده، اسلیو معده، باند معده و انحراف بیلیوپانکراس با سوئیچ دوازدهه (BPD/DS) و عمل جراحی سیکس پک هستند. هرکدام از روش‌های جراحی به روش لاپاراسکوپی و با استفاده از برش‌های کوچک و ابزار تخصصی یا در برخی موارد از طریق جراحی باز شکم و لیزر انجام می‌شوند.

انواع جراحی لاغری معده

در حال حاضر چندین عمل لاغری معده در دنیا انجام می‌شود. از جمله این جراحی‌ها می‌توان به بای پس معده Roux-en-Y ، نوار معده قابل تنظیم و اسلیو معده اشاره کرد. در همه‌ی روش‌ها، لازم است رژیم و برنامه ورزشی منظمی داشته باشید تا نتایج خوبی داشته باشید. جراحی لاغری فقط ابزاری است که به روند کاهش وزن کمک می‌کند.

اکثر عمل‌های لاغری مثل اسلیو معده و بای پس معده تغییراتی را در ساختار معده شما ایجاد می‌کنند. برای اینکه کاندید مناسبی برای عمل لاغری باشید، باید BMI (شاخص توده بدنی) بیشتر از ۳۵ داشته باشید. علاوه بر این داشتن بیماری‌های مزمن ناشی از چاقی مثل فشارخون، دیابت هم از جمله معیارهایی است که متخصص گوارش به آن توجه می‌کند.

  • جراحی بای پس معده
  • عمل لاغری اسلیو معده (عمل لاپاروسکوپی معده برای لاغری)
  • عمل لاغری بالن معده یا بادکنک معده
  • حلقه گذاری قابل تنظیم معده یا گاستریک باندینگ (AGB)
  • انحراف بایلیپانکراسی با دئودنال سوئیچ (BPD/DS)
  • عمل ساسی بای پس

سایرمقالات... هزینه عمل اسلیو

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما