محل لوگو

قرص کلر استخر


قرص کلر استخر آنزیم دار 90 درصد مخصوص ضد عفونی کردن آب استخر های بتنی و استخر پیش ساخته است که در بسته 5 عددی قرص کلر که هر عدد با وزن 200 گرم میباشد و در مجموع هر بسته ۱ کیلو گرم است . برای ماندگاری آب و میکروب زدایی به کار میرود . قرص کلر 90 درصد آنزیم دار یکی از مواد های شیمیایی اصلی و کلیدی مفید برای حفظ آب استخر های بزرگ و کوچک است . قرص کلر درجه یک با درصد میکروب زدایی بالا انتخاب مناسب برای صاحبان استخر میباشد .

توجه داشته باشید که انواع قرص کلر تقلبی در بازار توسط افراد سود جو عرضه میشود که در واقع پودر کلر بی کیفیت است که با دستگاه فشرده شده و در هنگام استفاده و تماس با آب استخر همانند خمیر نرم میشود و تاثیری در بهبود و نگهداری استخر و نیز میکروب زدایی استخر ندارد . قرص کلر درجه یک حداقل 4 روز زمان نیاز دارد که در آب استخر حل شود .

موارد استفاده قرص کلر استخر

خرید قرص کلر جهت پاک کردن و ضد عفونی آب استخر این امکان را به شما میدهد که مدت بیشتری بتوانبد آب استخر را نگه دارید و همیشه تمیز و آری از هرگونه میکروب باشد . قرص های کلر ۲۰۰ گرمی یا ۳ اینچی ضخیم تر نوع دیگر قرص کلر استخر است که به آرامی و در مدت زمان در آب حل می شوند و کلر به آرامی آزاد میشود و همین عمل باعث میشود آب استخر را برای مدت طولانی تصفیه از میکروب و ضد عفونی کند . قرص های کلر 90 درصد به علت داشتن سولفات مس و سولفات آلومینیومی نقش بسزایی در جلبگ نزدن و سبز شدن آب دارند و به شما کمک میکند آب همیشه تمیز بماند و تعویض آب استخر طولانی تر شود .

  انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما