محل لوگو

چگونه بهترین لباس مجلسی زنانه را انتخاب کنیم؟


چه برای یک مهمانی باشد، چه عروسی و چه جشن تولد، وجود یک پیراهن مجلسی در کمد لباس هر خانمی، یک نیاز ضروری است. انتخاب لباس مجلسی و تیپ مناسب برای مهمانی نباید آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد کار سختی باشد؛ بلکه می‌تواند خیلی سرگرم کننده باشد و به شما احساس خاص بودن نیز دست بدهد. البته اگر ندانید که چه دقیقا به دنبال چه چیزی هستید، این روند می‌تواند سخت باشد. کافی است چند قاعده‌ی ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید مدل لباس مجلسی زنانه مناسب را یافته‌اید.

بیشتربخوانید... لباس نامزدی جدید

یک لباس مجلسی شیک در عین سادگی باید چشم‌‎گیر و خیره‌کننده هم باشد. از نظر بسیاری از افراد، برای یک مهمانی شب رسمی هر پیراهن مجلسی، کت و دامن یا بلوز و دامن شیکی که قد آن کمی بالاتر از زانو یا تا روی زمین باشد، پذیرفتنی است.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

پیراهن مشکی مجلسی کوتاه یا همان چیزی که به Little Black Dress معروف است، از گذشته تا اکنون از مدل‌های خاص و پرطرفدار لباس مجلسی برای خانم‌ها بوده است؛ یک مدل شیک که برای هر سن و هر مهمانی مناسب است. اما بهتر است همیشه به یک مدل لباس مجلسی مشکی بسنده نکنید و به ویژه اگر به مهمانی دوستانه‌تری دعوت شده‌اید انواع دیگر لباس مجلسی و لباس شب را هم امتحان کنید.

۱. فرم بدن خود را مشخص کنید

۲. بودجه تعیین کنید

۳. آنلاین خرید نکنید

۴. یک رنگ مناسب انتخاب کنید

۵. به سایز خود دقت کنید

۶. رویدادی که به آن دعوت شده‌اید را در نظر بگیرید

۷. همیشه به دنبال ترندترین لباس‌ها نروید

۸. انواع مدل لباس مثل کت و شلوار مجلسی زنانه را در نظر بگیرید

۹. بهترین پارچه را انتخاب کنید

منبع: مزون لباس شب در تهران

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما