محل لوگو

راهنمای خرید مانتو مجلسی برای خانومهای چاق و لاغر


دوخت مانتو مجلسی به طور ویژه می‌باشد و مرتب و خاص بودن آن زبانزد عموم افراد است. فرم ایستایی مانتو مجلسی در تن به صورت اندامی می‌باشد و طرح آن بنا به سلیقه مشتریان متفاوت می‌باشد.

5 نکته کلیدی برای انتخاب مدل مانتو مجلسی لاکچری

1. در نظر گرفتن بودجه خود جهت خرید مانتو مجلسی

همانطور که گفتیم مانتو های مجلسی قیمت بالایی دارند پس در خرید آن ها دقت کنید. به راحتی نمی توان مانتو فعلی خود را کنار گذاشته و به دنبال یک جایگزین مناسب تر بود.

اگر در بودجه خود محدودیت دارید بجای خرید یک مانتو خیلی لوکس گران، دو عدد مانتو با قیمت پایینتر را خریداری کنید تا بتوانید آنها را با دیگر لباس های خود ست کرده و در نتیجه در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید.

معمولا تعداد شال، روسری و شلوار های کمد لباس شما بیشتر از تعداد مانتو ها است ضمن اینکه این لباس ها قیمت کمتری هم نسبت به یک مانتو دارند. پس دست شما برای ست کردن باز است.

مانتوهایی که روی آنها سنگ دوزی انجام شده قیمت بالاتری دارند. اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جوی کنید، توصیه می کنیم که کمتر سراغ این دسته از مدل ها بروید و جایگزین های ارزان تری برای آنها انتخاب کنید.

یک نکته مهم در انتخاب مانتو مجلسی این است که تزیینات مانتو مجلسی نباید زیاد از حد شلوغ باشد وگرنه ظاهری اغراق آمیز و زننده خواهد داشت.

2. انتخاب محل مناسب جهت خرید مانتو مجلسی

معمولا خانوم هایی که به دنبال مانتو های مزونی هستند برای داشتن ظاهری کاملا متفاوت با دیگران به سراغ گرانترین مزون ها می روند. اما خرید از چنین مزون هایی همیشه به معنای خاص ترین و شیک ترین مانتو نیست.

3. انتخاب رنگ مانتو مجلسی

برای انتخاب رنگ مانتو کتی و مجلسی حتما رنگ پوست خود را در نظر داشته باشید. همچنین رنگی را انتخاب کنید که بتوانید آن را با کیف و کفش های خود ست کنید.

4. مانتو های مجلسی مناسب برای عقد و عروسی

مانتو های مخصوص محضر و مراسم عقد نیز نمونه ای از مانتو های مجلسی است. معمولا رنگ های روشنی چون کرمی، سفید و صورتی دارند که با تزییناتی چون تور، گیپور و مروارید همراه هستند.

بیشتربخوانید... کت و شلوار مجلسی زنانه

5. انتخاب مانتو مجلسی مناسب با توجه به قد ، سایز و وزن

مانتو های مجلسی اکثرا با قد بلند طراحی می شوند. اگر قد شما کوتاه است، توصیه میکنیم که حتما از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. به هرحال کفش پاشنه بلند جز جدایی ناپذیر میهمانی های شب است.

برای افراد بلند قد توصیه می شود که از مانتو های مجلسی بلند با کمر باریک و کفش های با پاشنه کوتاه تر استفاده کنند. برای افراد کوتاه قد اگر تمایلی به پوشیدن مانتو های بلند ندارند، میتوانند از مانتو های مجلسی کتی با دامن بلند استفاده کنند.

منبع: مزون در پاسداران

 

  انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما