محل لوگو

خريد لباس عروس


هنگامي که براي خريد لباس عروس به بازار مي رويد ، ممکن است با مشکلات و مسايلي روبرو شويد که قبلا فکر آن را نکرده بوديد و اين باعث مي شود بخش زيادي از وقت شما هدر برود و از طرفي استرس و نگراني شما نيز بيشتر شود. لباس عروس را به سه طريق مي توان تهيه کرد. در روش اول شما لباس عروس را سفارش مي دهيد تا برايتان بدوزند و سپس اين لباس را از مزون مي خريد. اين روش اگرچه از قديم مرسوم بوده اما اين روزها ديگر به صرفه نيست. اولا چون هزينه زيادي برايتان خواهد داشت و ثانيا چون در سال هاي آينده نگهداري از لباس عروس تان دشوار خواهد بود.

روش دوم اين است که سفارش دوخت لباس عروس را بدهيد اما لباسي که براي شما دوخته شده را اجاره کنيد. هزينه اين روش کمتر از خريد لباس عروس است اما اين مزيت را دارد که متناسب با اندام شما و درست طبق سليقه خودتان تهيه شده است. اين لباس بعدها به عنوان لباس آماده به عروس خانم هاي ديگر اجاره داده مي شود.

نکات انتخاب لباس عروس جدید

توجه به فرم اندام شما يکي از فاکتور هاي اصلي مي باشد انتخاب لباس‌ عروس خوب است. در کنار طرح اندام، شکل کلي صورت و رنگ پوست هم از گزينه هاي مهم است. براي نمونه ‌خانم‌هاي کوتاه قد نبايد دنبال لباس‌هاي عروس پف کرده بروند حتي به قيمت به مد بودن و خوشکلي اين لباس‌ها. نمونه اي ديگر اينکه دختر خانم هايي با پوست سبزه يا تيره نبايد به فکر لباس‌هاي سفيد يخچالي باشند.

گزينه بعدي، انتخاب لباس عروس، با توجه آرايش و مدل موهاي شما در جشن است. چون در هنگام انتخاب تور از نظر شکل طراحي و کوتاه يا بلندي، بسيار موثر است. براي نمونه اگر قرار است شينيون پشت سر خيلي بالا نباشد بهترين انتخاب، يک تور طرح دار شده کوتاه است نه بلند! توجه داشته باشد مدل مو در انتخاب يقه مناسب براي لباس عروس هم نقش مهمي را ايفا مي کند.

بیشتربخوانید... مزون لباس مجلسی سایز بزرگ

قبل از اينکه به خياط خود سفارش لباس عروسي دهيد، حتماً به همراه يک دوست يا مادرتان نمونه لباس عروس هاي خياط را ببينيد. حتماً چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خياط از نظرات فرد ديگري مثل مادر يا دوست مشورت بخواهيد. هنگام انتخاب لباس مدل هاي مختلف را حتماً پرو کنيد؛ ممکن است مدلي را که فکر مي کنيد به شما نمي آيد، وقتي مي پوشيد فوق العاده زيبا باشد. در تصميم گيري به هيچ وجه عجله نکنيد. اگر از لباسي خوش تان آمد، براي خريد آن عجله نکنيد. بهتر است يک يا ? روز درباره آن فکر کنيد و بعد لباس را بخريد. اگر لباس ايده آل خود را پيدا کرديد و خريديد به هيچ وجه ديگر لباس ها را پرو نکنيد. بعد از خريد لباس مي توانيد به سراغ خريد کفش و… برويد.

منبع: پیج بهترین مزون لباس مجلسی

  انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 10

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما