محل لوگو

می‌خواهید از شر تمام اضافه وزن خود خلاص شوید و چاقی خود را درمان کنید؟


روش‌های فراوانی برای لاغری وجود دارد. این روش‌ها می‌توانند از انواع رژیم‌های غذایی مانند رژیم استوایی، کتوژنیک، کم‌کربوهیدرات و (رژیم لاغری سریع) گرفته تا انواع ورزش‌های چربی سوز و بدن‌سازی متنوع باشند. اما آیا این روش‌ها برای همه افراد موثر است؟ این موارد تا چه حد می‌توانند به کاهش وزن قابل توجه منجر شوند؟ و آیا آن‌ها موجب لاغری غیر قابل بازگشت می‌شوند؟ بهترین روش لاغری کدام است؟ در ادامه به معرفی بهترین روش لاغری می‌پردازیم. این روش‌ها شامل راه‌کارهای مفید و موثری است که در همه جای دنیا مورد قبول محققان و دانشمندان است. شاید لاغری و کاهش وزن یک فرمول کلی نداشته باشد، ولی با پیروی از قوانین موجود در این مقاله می‌توانید به طور قطع کاهش وزن خوبی را تجربه کنید.

بیشتربخوانید:

کاهش وزن برای افرادی که چاقی بیش از حد دارند (شاخص توده بدنی بالا ۳۰ و ۳۵) بسیار سخت است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کاهش وزن برای این افراد دشوار است. افراد چاق حتی اگر تلاش زیادی کنند در نهایت میزان کاهش وزن کمی دارند که این دلسرد کننده است.

بیشتربخوانید... محاسبه bmi

افرادی که چاقی مرضی دارند معمولا بیماری‌های مرتبط با چاقی مانند دیابت، فشار خون بالا و … را نیز تجربه می‌کنند و همین موضوع روند کاهش وزن را به مراتب بدتر می‌کند. یک روش دائمی، مفید و موثر برای این افراد، عمل جراحی لاغری( عمل اسلیو معده ، عمل ساسی معده و....) است. این عمل نه تنها به لاغری کمک می‌کند که به درمان بیماری‌های مرتبط با چاقی نیز کمک می‌کند. سری به صفحه عمل جراحی لاغری بزنید و هر آنچه که لازم است درباره انواع جراحی لاغری بدانید را در آن صفحه پیدا خواهید کرد.

 

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما