محل لوگو

چرا روابط اجتماعی ما بعد از عمل لاغری بهبود میابد؟ (قسمت دوم)


دردسرها و مشکلات اضافه وزن و چاقی مفرط پایانی ندارد و تقریبا همه جنبه های زندگی افراد چاق را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از مهم ترین بخش های زندگی که به شدت تحت تاثیر چاقی و اضافه وزن بالا هست، روابط اجتماعی است. این موضوع را شاید کسی که وزن متعادلی دارد چندان درک نکند. اما کسی که با چاقی مواجه است به خوبی چیزی که در این مقاله می خوانید را درک خواهد کرد. این مقاله را در خصوص تغییر و بهبود روابط بعد از عمل لاغری از سایت جیم جو می خوانید.

بهبود روابط کاری

کارفرمایان اغلب دوست دارند که کارمندانشان افرادی خوش فرم و چابک باشند. به درست یا غلط کاری نداریم. اما این موضوع باعث شده افرادی که چاقی مفرط دارند کمتر در مشاغل بهتر کار کنند. اما با کاهش وزن می توان در بهترین موقعیت های شغلی خود را تصور کرد. در واقع با کاهش وزن به کمک عمل لاغری شما محدودیت کاری کمتری دارید و روابطتان با همکاران و کارفرمایان بهتر میشود. با لاغر شدن به کمک عمل لاغری مانند اسلیو معده ، بای پس روده ، ساسی بای پس و یا باندینگ معده و … می توانید هم به وزن سالم تری برسی و هم فعالیت های سازنده تری داشته باشید.

بهبود روابط با دوستان قدیمی

ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی می توانند روابط قدیمی را نیز دچار دگرگونی کند. لاغر شدن آن هم در حجم بالا و در مدت زمان کم یک تغییر بزرگ است که نه تنها زندگی خودتان را تغییر می دهد بلکه برای دوستان قدیمی نیز خوشایند است. عمق روابط شما با لاغری بیشتر می شود و به عنوان انسان بهتر و با اراده تری در پیش چشم دوستان خود خواهید بود.

پیدا کردن دوستان جدید

یکی از بهترین تغییراتی که بعد از عمل لاغری تجربه خواهید کرد قطعا پیدا کردن دوستان جدید است. معمولا افرادی که چاقی مفرط دارند تا حدودی با مشکل در پیدا کردن دوست روبرو هستند اما با لاغری زندگی جدیدی در پیش است و به دایره دوستان جدید شما نیز بزرگتر خواهد شد.

می خواهید با انجام عمل لاغری به بهبود روابط اجتماعی خودتان کمک کنید؟

اگر چاقی مفرط دارید یا و احیانا روابط اجتماعی ضعیفی دارید شاید بهتر است خود را به یک متخصص و جراح لاغری نشان دهید. شما می‌توانید برای ارزیابی و معایبه پزشک و تخصصی به مطب دکتر عنبرا مراجعه کنید. دکتر عنبرا با معاینه شما در صورت نیاز بهترین روش جراحی لاغری را برای رسیدن به وزن ایده آل برای شما در نظر بگیرند. برای دریافت نوبت آنلاین کلیک کنید.

  انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما