محل لوگو

انواع ارتودنسی سلبریتی ها


سلبریتی ها بیشتر در معرض دید و توجه افراد قرار دارند؛ در نتیجه بسیاری از آنها برای مرتب و منظم کردن دندان های خود از درمان ارتودنسی استفاده می کنند تا طرح لبخند جذاب و زیبایی داشته باشند. سلبریتی های معروف و شناخته شده با توجه به ناهنجاری های فک و دندانی خود و شدت آن از ارتودنسی ثابت یا متحرک برای درمان استفاده کرده اند. آنها برای اینکه به نتیجه مطلوب دست یابند، همکاری مناسبی با متخصص ارتودنسی خود داشته اند و رعایت بهداشت دهان و دندان را به خوبی اجرا کرده اند؛ زیرا عدم مراقبت صحیح از دندان ها موجب پوسیدگی آنها و بیماری های لثه می شود و روند درمانی را نیز طولانی تر خواهد کرد.

انواع ارتودنسی سلبریتی ها

ارتودنسی فلزی:

براکت ها با چسب مخصوصی روی دندان ها چسبانده می شوند و سیم های فلزی با کمک لیگاچورها به براکت ها متصل می شوند.

ارتودنسی لینگوال:

ارتودنسی لینگوال به پشت دندان های فک بالا و پایین چسبانده می شود؛ در نتیجه در دیدرس قرار ندارد و به آن «ارتودنسی نامرئی» نیز می گویند.

ارتودنسی سرامیکی:

ارتودنسی سرامیکی مانند ارتودنسی لینگوال، مشکلاتی برای زبان و دهان بیمار ایجاد نمی کند. در این سیستم از براکت های کامپوزیتی و پلاستیکی استفاده می شود که شفاف و به رنگ دندان ها هستند.

ارتودنسی دیمون:

تفاوت اصلی که ارتودنسی دیمون با ارتودنسی فلزی دارد این است که در آن سیم های ارتودنسی با کمک کش ها به براکت ها متصل نمی شوند، بلکه نوعی مکانیزم خودکار برای باز و بسته شدن دارد که باعث می شود اصطحکاک کمتری ایجاد کند و آزادانه تر حرکت کند.

بیشتربخوانید... تعرفه دندانپزشکی 1401

ارتودنسی اینویزیلاین:

این سیستم یکی از جدیدترین روش های ارتودنسی است که از پلاک های شفاف و بی رنگی تهیه می شود و برای درمان مشکلات و ناهنجاری های کم دندانی کاربرد دارد. بیمار باید هر دو هفته یکبار پلاک ها را تعویض کند و این روند تا پایان پروسه درمانی ادامه دارد.

ارتودنسی فانکشتال:

ارتودنسی فانکشنال باعث بهبود چهره بیمار، صاف شدن دندان ها و قرارگیری فک بالا و پایین در موقعیت صحیح می شود. این دستگاه ها برای بیمارانی که در سنین پایین تر قرار دارند به کار می رود.

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما