محل لوگو

فیلر بینی چیست و نحوه تزریق آن؟


اگر شما هم به دنبال روش‌هایی برای اصلاح فرم بینی خود هستید، فیلر بینی می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی باشد. احتمالا در کلینیک‌های زیبایی در مورد تزریق ژل به قسمت‌های مختلف صورت شنیده‌اید. تزریق ژل به بینی چند سالی است، که رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی هم داشته است. تزریق فیلر بینی باعث رفع نواقص بینی و ایجاد یک بینی خوش‌فرم با تیغه صاف می‌شود.

در صورتی که قصد انجام روش زیبایی بدون عمل جراحی با فیلر بینی را دارید، بهتر است با چند پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشاوره داشته و سوالات و نگرانی‌های خود را با پزشک مطرح کنید. متخصص پس از معاینه و بررسی نوع بینی شما، بهترین متد زیبایی را پیشنهاد می‌دهد.

بیشتربخوانید... بهترین دکتر جوش

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی، یک روش غیر جراحی با هدف اصلاح فرم و زیباسازی بینی می‌باشد . این روش شامل تزریق یک ماده پرکننده (فیلر) مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست به منظور ایجاد تغییرات موقت در ساختار بینی است.

یکی از اقداماتی که امروزه توسط پزشک پوست و مو انجام می‌شود، تزریق فیلر به بینی است. فیلرها از ماده‌های پرکننده می‌باشند که کاربردهای زیادی در جراحی زیبایی دارند.

فیلرها انواع مختلفی دارند مانند فیلر زیر چشم، لب و بینی. متخصص با تزریق دقیق ژل به بینی می‌تواند، نوک بینی را بالا ببرد و انحنای تیغه بینی را صاف کند. اصلاح فرم بینی با فیلر روش دائمی نبوده و در صورت عدم رضایت پس از چند ماه بینی به حالت قبل بازمی‌گردد.

یکی از کاربردهای دیگر فیلر در زیبایی، استفاده از آن برای اصلاح فرم بینی است، بدون اینکه به جراحی باز‍‍‍‍؛ برای بینی نیاز باشد. اگر دارای قوز بینی هستید، این روش مشکل شما را برطرف می‌کند. فیلر با ایجاد حجم در نواحی اطراف برجستگی، سطح آن را یکنواخت می‌کند و همچنین افرادی که تیغه بینی آن‌ها مقعر و فرورفته است، با تزریق ژل به نتیجه خوبی خواهند رسید.

نحوه تزریق فیلر بینی

بیمار پس از این که روی تخت و یا صندلی مخصوص دراز می‌کشد، روی بینی وی کاملاً تمیز می‌شود و پزشک با استفاده از سوزنی نازک که آغشته به اسید هیالورونیک است را به نواحی مورد نظر تزریق می‌کند تا نواقص ظاهری بینی را برطرف کند و پس از آن قسمت‌هایی که تزریق صورت گرفته ماساژ داده می‌شود تا فیلر به خوبی در جای خود بنشیند. دقت کنید که پس از تزریق فیلر به تمامی دستورالعمل‌های پزشک عمل کنید.

سایرمقالات زیبایی ... درمان جوش زیر پوستی

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما