محل لوگو

منظور از تزریق ژل بینی چیست ؟


در تزریق ژل یک فیلر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این فیلر می‌تواند انواع مختلفی از ژل باشد. اما معمولا از هیالورونیک اسید استفاده می‌شود. تزریق انواع فیلر ها به بینی می‌تواند در موارد بسیاری جایگزین جراحی‌های غیر ضروری شده و شما را به نتیجه دلخواه برساند.

بیشتربخوانید... درمان جوش های بلوغ

برای انجام این کار ابتدا بینی با استفاده از برخی پمادهای بی‌حسی یا تزریق داروهایی مانند لیدوکایین بی‌حس خواهد شد. سپس مقدار مناسبی از پرکننده با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف به زیر پوست بینی تزریق خواهد شد. این فیلرها معمولا اسید هیالورونیک هستند.

عملیات تزریق زیر پوستی در یک مرحله انجام نمی‌شود؛ بلکه پزشک یا متخصص تزریق ژل به بینی باید قسمت‌های مورد نیاز را شناسایی کرده و چندین بار تزریق را به داخل و خارج بافت انجام دهد. پس از تکمیل شدن این فرایند، پزشک برای رسیدن به شکل طبیعی، بینی را ماساژ می‌دهد تا ظاهر خوبی پیدا کند.

انواع فیلر بینی

دو مورد از موثرترین ترکیبات مورد استفاده در فیلرها، اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی لپاتیت است. هر دو فیلر برای اصلاح فرم بینی استفاده می‌شوند. این مواد تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهند. کلاژن و الاستین بلوک‌های سازنده پوست هستند. بنابراین با از بین رفتن فیلر طی چند ماه هنوز نتایج حاصل از آن قابل مشاهده است. امروزه فیلرها در برندهای زیادی موجود هستند. برخی برندها بهتر عمل کرده و متخصصان بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

قیمت فیلر بینی در سال ۱۴۰۱

اصلاح بینی بدون جراحی و با فیلر یک عمل زیبایی است و به همین علت بیمه هزینه آن را پوشش نمی دهد. بر خلاف جراحی زیبایی بینی ، در واقع هیچ دلیل پزشکی وجود ندارد که باعث شود دکتر این روش را توصیه کند.

هزینه فیلر بینی بسته به نوع فیلری که انتخاب می کنید، مطبی که انتخاب می کنید و تعداد تزریق شما متفاوت است. و میتواند از 2500 تا 4500 تومان متفاوت باشد.

بیشتربخوانید... بهترین کلینیک زیبایی در شمال تهران

  انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما