محل لوگو

میزان کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده چقدر است؟


عمل اسلیو معده یک از بهترین روش های لاغری است و به نوعی حتی بهترین عمل جراحی لاغری در دنیا است که سالانه هزاران نفر در سرتاسر دنیا با کمک آن موفق به درمان چاقی میشوند. یکی از مهمترین سوالاتی که پیرامون اسلیو معده وجود دارد میزان کاهش وزن بعد از آن است. با توجه به اینکه افراد زیادی این سوالات را از ما مطرح میکنند در این مقاله به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت. این شما و این همه چیز در رابطه با میزان کاهش وزن بعد از اسلیو معده.

همه یکجور وزن کم نمیکنند!!

کاهش وزن پس از جراحی اسلیو معده در افراد متفاوت است. یعنی هیچ دو بیماری بعد از انجام دادن این عمل به یک میزان و در یک سیکل خاصی وزن کم نمیکنند. وقتی تصمیم می گیرید که جراحی اسلیو معده انجام دهید، به طور معمول جراح لاغری شما می تواند تخمین بزند که شما بعد از عمل چه میزان وزن از دست میدهید. اما این تنها به صورت کلی است و جراح نمیتواند به صورت دقیق درباره میزان کاهش وزن روزانه، هفتگی یا ماهانه شما اظهار نظر کند. زیرا هیچ دو شخصی مانند هم وزن کم نمیکنند.

بیشتربخوانید.... بوتاکس معده

میزان کاهش وزن بعد از اسلیو معده به طور میانگین چقدر است؟

اسیلو معده قادر است به طور معمول حدود ۲۵ تا ۳۵ درصد کل وزن شما را کاهش دهد و یا ۵۰ تا ۷۵ درصد میزان اضافه وزن شما را به کلی از میان بر میدارد و شما را در محدوده سالم MBI قرار میدهد. ممکن است برخی دیگر بیش از ۸۰ درصد اضافه وزن خود را با این روش از دست دهند و حتی ممکن است برخی کمتر از ۷۰ درصد وزن کم کنند.

بلافاصله شروع به کاهش وزن می کنید

یکی از دلایلی که افراد را تشویق میکند که برای لاغری و درمان چاقی رو به عمل جراحی اسلیو معده بیاورند آغاز سریع کاهش وزن است. شما بلافاصله بعد از عمل شروع به کاهش وزن میکنید زیرا رژیم غذایی و دوره نقاهت شما طوری است که کمترین تمایلی به خوردن غذا دارید و این به کاهش وزن بعد از اسلیو معده کمک زیادی میکند.

بیشترین کاهش وزن در شش ماه اول بعد از عمل است

انتظار میرود که بیشترین میزان کاهش وزن بعد از عمل اسلیو طی ۶ ماه اول رخ دهد. به عبارتی شما میتوانید تا ۵۰ درصد از اضافه وزن خود را طی این مدت از دست دهید. تا این ۶ ماه بدن شما به دستورالعمل ها و رژیم غذایی بعد از اسلیو معده عادت کرده است و روند کاهش وزن همچنان ادامه خواهد داشت و تا پایان سال اول شما حدود تا ۶۵ درصد از اضافه وزن خود را از دست خواهید داد. با این حال پس از دو سال شما بیش از ۷۰ درصد وزن خود را از دست میدهید و تقریبا به درمان قطعی چاقی نزدیک میشوید.

  انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما