محل لوگو

آیا باید بعد از عمل لاغری عمل زیبایی انجام داد؟


بعد از عمل لاغری چه اتفاقی برای پوست رخ میدهد؟

عمده مشکلی که بعد از عمل لاغری برای ما پیش می آید مربوط به بافت پوست است. این مشکل مخصوصا در افرادی که بسیار چاق هستند و یا اینکه خیلی زود مقدار زیادی وزن از دست میدهند رخ میدهد. در چنین وضعیتی چین های اضافی پوست اطراف شکم، ران، باسن، سینه ها، بازوها، صورت و گردن را احاطه کرده و قابل مشاهده خواهند بود.

چرا پوست بعد از عمل لاغری شل شده و چین دار می‌شود؟

این امر به این دلیل است که پوست با تجمع چربی در مدت زمان طولانی کشیده می شود و هنگامی که وزن زیادی از بین می رود (بافت چربی) پوست و بافت ها غالباً خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و یا ممکن است به طور دائمی آسیب ببینند. بنابراین پوست این نواحی نمی تواند دوباره جمع شده و به حالت سابق بازگردد. اگر موفق به از دست دادن وزن قابل توجهی شده اید و بدنتان در بخش های ذکر شده دارای پوستی شل، چین خورده و آویزان است انجام عمل جراحی بعد از عمل لاغری به شما توصیه میشود زیرا این مشکلات زیبایی شما را در عین کاهش وزن و درمان چاقی کاهش میدهد.

آیا هر کسی باید بعد از عمل لاغری عمل زیبایی انجام دهد؟

جراحی زیبایی پس از کاهش وزن یک انتخاب شخصی است زیرا برای هر کسی مشکلات پوستی ایجاد نمیشود. چنانچه پوستتان شل و آویزان شده شد شما باید تمام گزینه ها و عمل های زیبایی موجود برای جمع کردن پوست اضافه را سبک و سنگین کرده و پیش از انجام چنین عمل هایی با بهترین جراح لاغری خودتان و یک جراح پلاستیک خوب صحبت کنید.

انجام عمل روی پوست مشکل دار بعد از عمل لاغری چه نام دارد؟

همانطور که گفتیم بعد از انواع عمل لاغری مثل عمل اسلیو معده، بای پس معده یا روده،ساسی بای پس ، پلیسه معده و … احتمالا با مقداری شل و آویزان شدن پوست مواجه خواهید شد. اگر خوش شانس باشید و به صورت کنترل شده وزن از دست بدهید با چنین مشکلی روبرو نخواهید شد با این حال اگر پوستتان شل شد بسته به محل خراب شدن پوست چندین عمل روی شما صورت میگیرد که به مجموع این عمل ها کانتورینگ بدن گفته میشود. کانتورینگ بدن به دنبال کاهش وزن عمده، عملی است که به طیف وسیعی از روشهای جراحی زیبایی به منظور از بین بردن چربی و پوست اضافی در بخش های مختلف بدن صورت میگیرد

  انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما