محل لوگو

قیمت لمینت دندان در سال 1401


بیشتر افرادی که از ناهنجاری دهان و دندان رنج می‌برند برای درمان به پزشک متخصص دندانپزشکی مراجعه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام مراجعه به دندانپزشک ترمیمی خوب و درمان ناهنجاری‌های دهان و دندان، پیش می‌آید، مسئله قیمت و هزینه درمان است.

لمینت دندان

نوعی روکش نازک از جنس سرامیک یا کامپوزیت که سطوح دندان را پوشش می‌دهد، لمینت دندان نام دارد و برای افرادی که دندان‌های آسیب دیده، شکسته شده، لک شده، خورد شده و لپ پر شده دارند، تجویز می‌شود. لمینت سرامیکی، کامپوزیتی، پرسنیلی و لومینر از انواع لمینت به شمار می‌رود.

قیمت لمینت سرامیکی سال 1401

مواد تشکیل دهنده این نوع لمینت از جنس سرامیک است که به همین خاطر به آن لمینت سرامیگی می گویند. قیمت این نوع لمینت به خاطر احتمال لکه دار شدن، به نسبت لمینت پرسنیلی ارزان‌تر است.

قیمت ونیر کامپوزیتی سال 1401

از مقطوع‌ترین لمینت های موجود در بازار، می‌توان به لمینت کامپوزیتی اشاره کرد. این نوع لمینت به خاطر قابلیت ساخت آن در کلینیک، زمان نصب کوتاه مدت، شباهت ظاهری با روکش کارکنانی، طول عمر و دوام ۲ تا ۷ سال، به نسبت لمینت کارکنانی ارزان‌تر است.

بیشتربخوانید... هزینه پر کردن دندان

قیمت لمینت پرسنیلی

پرسنیلی یکی از متداول‌ترین مواد سازنده این نوع لمینت است که به نسبت لمینت کامپوزیتی، مقدار کمی گران‌تر است که علت آن هم به خاطر ماندگاری و طول عمر بیشتر نسبت به لمینت کامپوزیتی است. (طول عمری بین ۱۰ تا ۱۵ سال)

قیمت لمینت لومینر در سال 1401

به این لیمنت، روکش لومینر یا فوق باریک می گویند. این نوع لمینت به نسبت لمینت های قدیمی و سنتی و دیگر انواع لمینت ها، مزایای بیشتری دارد. طول عمر این نوع لمینت تا ۱۵ سال می‌رسد و قیمت آن نیز به نسبت سایر لمینت ها، دوبرابر است.

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت لمینت

نرخ تورم نوع لمینت رعایت نکات مراقبتی توسط بیمار تعداد دندان‌های قابل لمینت تخصص دندانپزشک هزینه ویزیت، اسکن و عکس برداری، رفت و آمد. موقعیت جغرافیایی کلینیک

  انتشار : ۸ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما