محل لوگو

هزینه ترمیم و زیبایی دندان چقدر است؟


هزینه ترمیم و زیبایی دندان چه قدر است؟ امروزه تنها هدفی که کلینیک دندانپزشکی دنبال می‌کند، سلامت دندان‌ها نیست. دندانپزشکان همچنین توجه ویژه‌ای به ظاهر و زیبایی دندان‌ها دارند و اقداماتی در این جهت انجام می‌دهند.

ونیر

ونیر دندان یک روش تهاجمی برای اصلاح طرح لبخند شما است. ونیر دندان با نام‌های ونیرکامپوزیت، کامپونیر، باندینگ کامپوزیت، شناخته می‌شود. برای انجام ونیر دندانپزشک ابتدا لایه نازکی از مینای دندان شما را می‌تراشد و سپس روکش‌های ونیر را بر روی دندان‌ها قرار می‌دهد. قیمت انجام ونیر دندان، نصف قیمت انجام لمینت است.

لمینت

لمینت سرامیکی یک روش ترمیمی و زیبایی دندان است که برای انجام آن از روکش‌های سرامیکی که در لابراتوار ساخته شده‌اند استفاده می‌شود. روکش‌هایی که در لابراتوار ساخته می‌شوند پس از این که دندانپزشک یک لایه نازک از دندان بیمار را تراشید با مواد مخصوصی روی دندان‌های بیمار چسبانده می‌شوند. این روکش‌ها بسیار نازک بوده و متناسب با رنگ دندان‌های بیمار ساخته می‌شوند. هزینه لمینت دندان برای هر دندان نسبت به هزینه انجام کامپوزیت، بالاتر است. هزینه انجام لمینت بر روی دندان‌ها به تعداد دندان‌هایی که می‌خواهید با این روکش‌ها پوشانده شوند بستگی دارد.

ایمپلنت

ایمپلنت دندان نوعی روش درمانی و ترمیمی دندانپزشکی، برای جایگزین دندان‌های از دست رفته است. برای انجام این کار دندانپزشک متخصص ایمپلنت پایه‌های ایمپلنت دندان را تحت بی حسی موضعی و با انجام جراحی در استخوان فک شما قرار می‌دهد. در مرحله بعدی دندانپزشک متخصص برای این پایه یک تاج به شکل دندان‌های طبیعی شما، می‌سازد. برای هیچ روش درمانی و ترمیمی دندانپزشکی نمی‌توان هزینه خاصی تعیین کرد. تعیین هزینه قطعی انجام ایمپلنت دندان تنها توسط دندانپزشک متخصص امکان پذیر است.

جراحی تغییرشکل لثه

جراحی تغییر شکل لثه یا جینجیووپلاستی برای تغییر شکل لثه‌ها استفاده می‌شود. با کمک این جراحی می‌توان بدشکلی‌ها و بدفرمی‌های لثه را اصلاح کرد. هزینه انجام این جراحی، تنها توسط پزشک تعیین می‌شود.

ارتودنسی

ارتودنسی یک روش درمانی و ترمیمی برای اصلاح دندان‌های نامرتب، به هم ریخته و فاصله دار است. با کمک ارتودنسی دندان‌ها می‌توان مشکلات و ناهنجاری‌هایی مثل بایت‌ها را ترمیم و اصلاح کرد. هزینه ارتودنسی به نوع ارتودنسی، شدت مشکلات و ناهنجاری‌های دندانی شما، نوع ناهنجاری، سن شما و… بستگی دارد و در افراد مختلف، متفاوت است.

بیشتربخوانید... ارتودنسی نامرئی

بلیچینگ

بلیچینگ دندان، یک روش غیر تهاجمی و بسیار کم هزینه برای سفید کردن دندان‌هایی است که زرد شده، تغییر رنگ داده‌اند یا لکه دارند.

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما