محل لوگو

بهترین روش های ترمیمی و زیبایی دندان چه هستند؟


بهترین روش های ترمیمی و زیبایی دندان چگونه به زیبای لبخند ما کمک می کنند؟ بسیاری از بیماران در ارتباط با دندان هایشان، نگرانی‌ های مختلفی دارند و ممکن است با مشکلات ساده و پیچیده به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند. اولین و مهم ترین کاری که دندانپزشکان باید انجام دهند، این است که تمام دندان ها را به طور کامل بررسی کنند و تشخیص دهند که آیا دندان ها نیاز به ترمیم و درمان دارند یا خیر.

انواع روش های زیبایی دندان

روکش های چینی یا پرسلن

استفاده از روکش های چینی یکی از پیشرفته ترین تکنیک های مورد استفاده در روکش های دندانی هستند که به آن ها روکش پرسلن هم گفته می‌شود.

بیشتربخوانید... هزینه کامپوزیت دندان

تاج های چینی

اگر مشکل دیده شدن یک خط خاکستری تیره در لثه دارید و یا فاصله زیادی بین دندان های شما وجود دارد، استفاده از تاج های چینی می تواند بهترین گزینه درمانی برای شما باشد.

سفید کردن دندان

اگر دندان های زرد، لکه دار یا کسل کننده دارید و این مشکلات باعث می‌شود که لبخند خودتان را همیشه پنهان کنید، با استفاده از روش سفید کردن دندان ها می توانید اثراتی که سال ها از خوردن قهوه، چای و سایر موارد بر روی دندان هایتان ایجاد شده است را از بین ببرید.

پیوند ترکیبی

اگر به دنبال یک روش قطعی برای زیبایی دندان هستید، پیوند کامپوزیت ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. اتصال کامپوزیت با استفاده از مواد تخصصی رزین شیشه ای صورت می‌گیرد که به طور مستقیم روی دندان‌ ها چسبیده می شود تا لکه ها، تراشه های جزئی، ترک ها و … را از بین ببرد و لبخند زیبا و منحصر به فردی را به شما هدیه دهد.

انواع روش های ترمیمی دندان

ترمیم مستقیم

ترمیم مستقیم دندان، فقط در یک جلسه انجام می شود. این نوع ترمیم برای دندان هایی استفاده می‌شود که آسیب دیده؛ ولی شدت آسیب در حدی نیست که به ریشه دندان رسیده باشد. بنابراین فقط کمی از دندان تراشیده می‌شود و پس از آن مواد پر کننده روی آن قرار می گیرد.

ترمیم غیر مستقیم

ترمیمغیر مستقیم دندان زمانی استفاده می‌شود که ساختار دندان حمایت کافی برای ترمیم صحیح نداشته باشد. در واقع در این ترمیم پس از اینکه درمان تاج صورت گرفت، در مراجعه بعدی ترمیم کامل به پایان انجام می‌شود.

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما